Emma fockström

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Fockström - 17 april 2012 19:02

Så bra var jag på att komma ihåg att blogga, eller så inte..


Igår gjorde vi typ inget. ? tror jag. Eller jo, jag var på sommarjobbet och hälsade på, verkar vara en mysig avdelning, där kommer jag nog trivas. Sen gick jag upp till H gammelfarmor där H och S var. Sen gick vi hem och jag var så sjukt godis sjuk, så hem och baka kakor, drömmar, havrekakor och syltkakor fast med choklad. Gottgottgott.


Idag var jag och S in till ljusdal och skrev in mig på arbetsförmedlingen, så man kan börja söka jobb efter sommaren, lika bra att vara ute i tid. Sen hem och ta det lugnt, sen kom Kim och fika lite, efter ett tag kom även hennes lilla filur. Så då vart det bus för fulla muggar. 


När vi kom från Ljusdal då frös jag nå hemskt så började elda, men nu är det varmt som i en bastu. Så svettas som en gris.. Så ska snart ställa mig i en behövlig dusch. Sen ska jag nog lägga mig och läsa, efter som H har satt sig till rätta för att se hockeyn så lär ju inte få se på dh eller gcb ikväll heller. Elakigt av honom. 


Men nu blir det duschen..


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards