Emma fockström

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Fockström - 18 april 2012 20:24

Onsdag idag, haha. Ojoj, Ja började med att åka till Ljusdal och af. Skrev in mig så jag kan söka jobb igen. 

Sen handla lite mat på prix. Sen åkte jag till Sidskogen och hämta Angelica och Sebastian så kom de och lekte lite. Sen gick vi på biblan på bokvisning för barn, barnen tyckte inte om att sitta stilla sålänge. Men drack lite kaffe och gick hem igen, fortsatte lekdejten lite till. Sen lagade jag mat, köttfärslimpa, sjukt gott. Varför äter man inte det oftare? 


Nu är S ute med H och Patrik L och tränar, eller tror S sover i vagnen, och de andra tränar.. Själv kollar jag på arga snickaren. Eller har det på iaf.. 


Sen kolla Grey´s och sen SOVA! Fya vad trött jag är.


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards