Emma fockström

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Fockström - 23 april 2012 20:29

Torsdagen tog vi bara det lugnt fram till lunch, sen äta och på mammagrupp, mysigt. 


Fredagen gjorde vi inte så mycket, städade huset, sen på kvällen skulle grilla med en kompis till H och hans tjej. Men precis när jag skulle börja koka potatisen, så skicka de sms att hon var sjuk så blev inget(vi som tänkte trottsa snön som yrde. Så vart inge grilla. Menmen, på kvällen skickade en annan kompis till H och fråga om vi ville spela monopol, och de ville vi ju. Så spelade monopol till mitt i natten(jag är en sån som vill lägga mig Tidigt).. Men trevligt och mysigt. 


Lördagen gick vi på bytar dagarna, hittade lite kul. Men skaffat de mesta till pluppen inför sommaren. Men lite skoj. Sen hem och greja. H åkte iväg och åkte skoter, medans jag och Simon gjorde piroger och förberedde middagen, ungsstekt fläskfilë, klyftpotatis, sallad och vitlöksbröd. Sjukt gott, åt tills jag nästan sprack. 


Söndagen tvättade vi en massa, sjukt vad tvätt de blir. Men nu är tunnorna nästan tomma ett tag iaf. Sen åkte vi och handla, vart sugen på att spela bingolotto så köpte två lotter. Sen hem och äta lite, och baka! Har jag sagt att jag älsar att baka?! Det gör jag iaf. 


Idag, åkte H igen, så jag åkte till mamma, sen åkte vi till Bollnäs och handla lite och lulla på, så vart vi kvar där länge. Kom hem för 40 min sen typ. Nu sover Simon, och jag ska strax lägga mig! Trött som få, Simon bestämde sig för att vakna klockan 5 imorse. Hoppas han sover lite längre imorgon! Näe, Godnatt och,


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards