Emma fockström

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Fockström - 28 april 2012 16:30


» Dag 3 - Mina syskon 
Jag har fyra syskon, två av varje. Och de är bland de viktigaste personerna i mitt liv.
Tom - min äldste bror på sina 21 år, han är än av de mest retsamma människor som finns i mitt liv. Men ända så är det han som är min sons fadder. 
Jim - mitten barnet i syskonskaran på sin 17 år. Han driver med allt och alla, och älskar att retas och jäklas, han borde bli standupkomiker, eftersom han alltid får alla att skratta.
Anna - nästyngst på sina 15 år, det är en tjej med många järn i elden, sällan en lugn stund runt henne, de händer något jämt, handboll, fotboll, konfafadder, och vänner, killar. 
Lina - (inno) yngst på sina 13 år, ja hon börjar bli stor, men märks att hon är yngst(bli inte arg nu). Hon är mycket lugnare än sin syster, men håller på med fotboll, pojkar. 
Lägger inte ut nå bilder då de kommer bli galna om jag gör det. Så låter bli.

Ovido - Quiz & Flashcards