Emma fockström

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Fockström - 29 april 2012 12:57

Ja i fredags hände väl inte så mycket e, kollade på tv och bara latade.. 


Igår så skulle jag tanka, eller jag och mamma. Skulle tanka en dunk åt Hans, men gickte inge vidare, mamma frågade om hon skulle tanka fullt, aa sa jag. Så hon tankade fullt, väldigt fullt!! Så att de rann över trots att locket var på.. Hon fick i 24,8 liter i en 20 liters dunk.. Bra jobbat mamma.. Sen åkte vi till Bollnäs så vi skulle få träffa pissenisse och kalle, anna och linas pojkvänner.. Sen åkte vi hem och bara slöade och latade oss. 


Idag har vi inte gjort så mycket.. Men nu ska vi gå ut och leka jag och Simon.. 


Ha det kungligt!

Av Fockström - 29 april 2012 12:43


» Dag 4 - En dålig vana jag önskar jag inte hade 
Hm, borde bli mitt läsande, att läsa på nätterna, så jag knappt hinner sova, så jag blir sjukt trött dagen efter. Något jag trodde jag skulle växa ifrån men icke då. Gör fortfarande lika, men dock inte lika ofta. Jag kan ju läsa men inte en hel natt, skulle vara bra om jag insåg det när jag läser för fullt.. 

Ovido - Quiz & Flashcards