Emma fockström

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

dåligt med bloggning

Av Fockström - 15 april 2012 20:55

Har inte haft någon ork till att blogga, vartit helt slut och mått skit dåligt, knappt orka med att ta hand om Simon ännu mindr mig själv.. Men tydligen hade jag magkatarr och över spända muskler i hela kroppen.. Så mindre stress för mig, men sjukskriven nu så jag ska bara ligga och vila och ta det lugnt.. Men hur lätt är det då? Inte det minsta.. 


Idag har jag lurat med mig pojkarna till badhuset där vi bara mysbadade jag och S, H träffade en gammal kompis så han fastnade i duschen, vi hann bada 20 min innan han kom till bassängen äns.. Myspys, sen satt jag och titta på när de bytte däck på S bil. Duktiga de var H, pappa och Jim. 


sen hem och laga mat, var så sjukt hungrig.. Men mätt och belåten nu, ska strax lägga mig och sova.. Ska börja blogga igen, kan berätta lite vad som hänt på sista tiden, 


S har börjat krypa, som en däre. Överallt och hela tiden, och det går sjukt fort. Man får jaga hela tiden. 


Annars har det varit lugnt. På långfredagen hade vi långdag med Angelica och Sebastian. Mysipys, men efter 12 timmar längtade vi hem så då åkte vi hem och sov. kanske kommer bilder sen om jag orkar ladda över de till datan. 


Nu: SÄNGEN! Godnatt och


Ha det kungligt!

 
 
Ingen bild

Anglica

16 april 2012 23:25

Håller med vi hade det både rolig och mysigt! Syns på onsdag :) <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fockström - 5 januari 2014 20:59

Haft en mysig ledig helg, på fredagen va vi till Hudik och gjorde av med massa pengar, rean är farlig. Igår kollade vi på film, bakade en massa gott.  Idag va en riktig slappdag kollat film, fikat, va ute en sväng och bara tagit det lugnt.  Jag h...

Av Fockström - 2 januari 2014 13:40

Nyårsafton började med att jag hämta S hos hans pappa, så åkte vi till mamma å pappa å fikade å busade, sen åkte vi hem till älsklingen å lagade stek å åt gomiddag. Sen vart de det traditionella gottamyset framför tvn och massa gos med grabbarna. S...

Av Fockström - 28 december 2013 01:25

Jag å syster fick nå ryck igår och packade väskorna å vagnen i bilen. Och satt i Sippa å så drog vi till Stavsnäs, extremt nervig över att köra men gick ju ganska bra. Vi kom fram vid 21 typ å då hade S varit vaken hela vägen, vi skulle sova hos mi...

Av Fockström - 25 december 2013 14:19

Då var julen äntligen över, skönt.  Vi firade ju den 23 i år eftersom pojkarn skulle vara hos de andra föräldrarna på julafton.  Så vi åt julmat å myste å öppnade paketen den 23 i år. Sen åkte ja å Sippsson till mormor å morfar å åt lite mer mat ...

Av Fockström - 3 november 2013 17:51


Började med en lång sovmorgon till klockan 9:30. Sen frukost för att åka till mamma å pappa för att byta däck, och fika, massa fika och kaffe. Jag hjälpte faktiskt till iår. Men kanske inte så mycket som jag borde. Tur att Simon hjälpte till iaf :)...

Ovido - Quiz & Flashcards